به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) و ارتباط برخط با مردم که روز سه شنبه صورت گرفت، افزود: هر چند این روزها به دلیل شیوع کرونا ارتباطات چهره به چهره محدود شده ولی ما بعنوان مسئول باید از طروق مختلف در جریان مطالبات مردمی باشیم.
وی ادامه داد: با اطلاع رسانی صورت گرفته، مردم با سامانه سامد به شماره 111 تماس حاصل کردند و بنده به صورت مستقیم و برخط پاسخگوی آنها بودم.
شهبازی با بیان اینکه حتی لحظه ای تاخیر در پیگیری درخواست های مردم، جایز نیست، گفت: پس از گفتگو با شهروندان محترم بلافاصله از طریق مدیران مربوطه مطالبات آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دادم.
وی افزود: مقرر شد، نتیجه پیگیری ها از طریق مدیران مربوطه و اداره کل بازرسی استانداری بلافاصله گزارش شود.
استاندار البرز اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع و جدیت در پاسخگویی منطقی و مناسب به شهروندان، تکلیفی است که باید مدیران و کارکنان ادارات بدرستی انجام دهند.
نظر شما