کد خبر 163984
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی سیستان و بلوچستان ضروری است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان گفت: پارک علم و فناوری در جهت گفتمان برندسازی، بازاریابی صادراتی و هدفمند محصولات کشاورزی تلاش کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین مدرس خیابانی در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ایرانشهر اظهارداشت: کشاورز، دهقان و زارع ما کار بازاریابی بلد نیست  این افراد در طول سال زحمت را می‌کشند و سود اصلی را دلالان می برند.
وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان باید به بحث بازاریابی محصولات کشاورزی کمک کند افزود:  ایجاد واحدهای بسته‌بندی محصولات کشاورزی ضروری است و در دنیا محصولات به صورت فله عرضه نمی‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برند سازی محصولات کشاورزی کاری اقتصادی است و پارک علم و فناوری باید روش‌های نوین فروش را در میان کشاورزان استان ترویج دهد.
امان اله طوقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: در مجموع بیش‌از ۳۰۰ هکتار فضای گلخانه در این استان بیشترین کشت خیار و سپس گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، بادمجان و توت فرنگی بوده است.

بنابر این گزارش؛ بازدید از شهرک صنعتی و تعدادی از واحدهای تولیدی، نشست با علمای شیعه و سنی، دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، و حضور در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری شهرستان از جمله برنامه‌های امروز استاندار سیستان و بلوچستان به ایرانشهر است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha