به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ام البنین اصفهانی روز سه شنبه در گفتگو با روابط عمومی افزود : از ۲۸۷۷ تماس ، تنها ۳۶۲ مورد در دست اقدام و به بقیه موارد پاسخ داده شده است .
وی ، وام قرض الحسنه ، کمک های مالی برای امرار معاش ، وام خوداشتغالی ، اشتغال ، حقوق و تسهیلات مددجویان ، مشکلات ایثارگران ، کمک های درمانی و ... را از عمده ترین مطالبات مردم در تماس با سامانه ۱۱۱ عنوان کرد .
شماره تماس تلفنی ۱۱۱ شماره سامانه ی ارتباط الکترونیکی مردم و دولت می باشد که با هدف پاسخگویی دستگاه ها و سازمان های کشور راه اندازی شده و مسئولان عالی استان با اعلام قبلی از طریق رسانه ها در مرکز این سامانه حضور یافته و پاسخگوی سوالات مردم هستند .
پس از ثبت درخواست ها از سوی مردم در این سامانه، دولت موظف است که درخواست های مردمی را بررسی کند و در نهایت سعی در برآورده کردن درخواست های مردم کند.
سایت سامد نیز به نشانی www.111.ir، راه اندازی شده است که امکان دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به پیشنهادها، ایده ها و تقاضاهای مردمی از دستگاه ها و سازمان های دولتی از طریق این سامانه وجود دارد.
نظر شما