کد خبر 200894
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
ثبت بیش از پنج هزار تماس در سامانه مردمی ۱۱۱

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی از ثبت بیش از پنج هزار تماس در قالب ۱۹۳ ساعت از ابتدای سال جاری تا کنون در سامانه مردمی سامد ۱۱۱ خبر داد و گفت : از این تعداد، ۲ هزار و ۸۷۷ مورد ثبت شده و برای سایر تماس ها با ارائه مشاوره های لازم اقدامات انجام شده است

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ام البنین اصفهانی روز سه شنبه در گفتگو با روابط عمومی افزود : از ۲۸۷۷ تماس ، تنها ۳۶۲ مورد در دست اقدام و به بقیه موارد پاسخ داده شده است .

وی ، وام قرض الحسنه ، کمک های مالی برای امرار معاش ، وام خوداشتغالی ، اشتغال ، حقوق و تسهیلات مددجویان ، مشکلات ایثارگران ، کمک های درمانی و ... را از عمده ترین مطالبات مردم در تماس با سامانه ۱۱۱ عنوان کرد .

شماره تماس تلفنی ۱۱۱ شماره سامانه ی ارتباط الکترونیکی مردم و دولت می باشد که با هدف پاسخگویی دستگاه ها و سازمان های کشور راه اندازی شده و مسئولان عالی استان با اعلام قبلی از طریق رسانه ها در مرکز این سامانه حضور یافته و پاسخگوی سوالات مردم هستند . 

 پس از ثبت درخواست ها از سوی مردم در این سامانه، دولت موظف است که درخواست های مردمی را بررسی کند و در نهایت سعی در برآورده کردن درخواست های مردم کند.

سایت سامد  نیز به نشانی www.111.ir، راه اندازی شده است که امکان دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به پیشنهادها، ایده ها و تقاضاهای مردمی از دستگاه ها و سازمان های دولتی از طریق این سامانه وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha