کد خبر 204917
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
لزوم تقویت روابط عمومی دستگاه‌ها در راستای احقاق جهاد تبیین‌

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با بیان اینکه رسانه‌ها محور اصلی جنگ رسانه‌ای هستند، گفت: برای احقاق جهاد تبیینی که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده لازم است روابط عمومی‌ دستگاه‌ها از نظر مالی و نیروی انسانی تقویت شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، رضا اعرابی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان قم که با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان قم در حوزه رسانه جزو استان‌هایی است که فعالان آن از افراد دغدغه‌مند هستند.

وی افزود: براساس آمار در این استان بیش از ۵۲۰ رسانه مشغول به فعالیت‌اند که از حیث تعداد رتبه دوم را بعد از تهران به خود اختصاص داده‌ایم.

مدیر کل روابط عمومی‌ استانداری قم ادامه داد: از این تعداد ۹۱ پایگاه خبری استانی هستند و می‌توان گفت اکثر خبرگزاری‌های کشوری در قم نمایندگی دارند. بیش از ۱۵ روزنامه و هفته‌نامه داریم که در قم به طور مرتب تولیدات محتوای خبری را دنبال می‌کنند.

اعرابی تصریح کرد: قم خاستگاه انقلاب است به همین دلیل توجه به این استان باید متفاوت‌تر و بیش‌تر باشد.

وی با بیان اینکه غفلت از نقش رسانه در جنگ‌ ترکیبی نتایج زیان‌باری خواهد داشت، اظهار داشت: وقتی صحبت از جنگ رسانه‌ای می‌کنیم باید در نظر بگیریم که محور جنگ ترکیبی، رسانه‌ها هستند. باید توجه کنیم برای پیروزی در این جنگ تا به امروز چه اقداماتی در قم انجام داده‌ایم.

وی تاکید کرد: وجود مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها اقیانوس بی‌کرانی هستند که باید از آن به درستی استفاده کرد. تقویت روابط عمومی‌ها در کنار این ظرفیت‌ها می‌تواند اتفاقات مثبتی رقم زند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: روابط عمومی‌ها مرکز رسانه‌ای یک دستگاه‌ هستند که برای تقویت آن‌ها باید ردیف بودجه مناسبی در نظر گرفت. همکاران من در روابط عمومی با کمبود منابع مالی و نیروی انسانی مواجه هستند.

وی در پایان گفت: از مجموعه دولت تقاضا داریم نگاه جدی به مسئله تقویت روابط عمومی‌ها داشته باشند تا مدیران روابط عمومی‌ها انعکاس بهتر و بیشتری از دستاوردهای دولت به عمل آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha