استاندار کرمان با حضور در مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به سئوالات و درخواستهای تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، پاسخگوی تعدادی از تماسهای تلفنی هماستانیها و درخواستهای آنها بود. استاندار کرمان، طی یک ساعت پاسخگویی به شهروندان، درخواست ۲۳ نفر از هماستانیها در ارتباط با تسهیلات بانکی، مجوزات کسب و کار، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم برای پیگیری از طریق مدیران مربوطه صادر کرد. شایان ذکر است، شماره تلفن ۱۱۱، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با هدف تسهیل ارتباط، ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راهاندازی شده است.
نظر شما