بهگزارش روابطعمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ فتاح کرمی روز دوشنبه با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمودولت) استانداری، بهصورت تلفنی به پرسشهای مردم پاسخ داد.
وی افزود: در این ارتباط دو ساعته برخی مردم شهرستان بروجن درخواستها، شکایتها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود را از طریق تلفن ۱۱۱ مطرح کردند.
کرمی تصریح کرد: پاسخگویی به درخواستها و انتقادهای سازنده مردم در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمودولت) ارتباط مؤثری در شناسایی و رفع مشکلات موجود دارد.
وی یادآور شد: شهروندان میتوانند بهراحتی و بدون مراجعه حضوری به فرمانداری درخواستها، شکایتها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود را با مسئولان مطرح و پیگیری کنند.
کرمی اضافه کرد: این اطلاعات از سوی اُپراتورها در سیستم درج و به دستگاههای اجرایی مربوطه ارسال میشود.
نظر شما