به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت کشور، عباس رضایی در نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح کنار گذر شرق اصفهان با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در استانداری اظهار داشت: روحیه و عملکرد جهادی، حلقه گمشده امروز طرحهای اجرایی است.
وی افزود: باید بنای ما بر حل و فصل مسائل باشد و با روحیه جهادی و خلاقیت و نوآوری مشکلات را حل و فصل کنیم.
به گفته وی هنر مدیران این است که در شرایط سخت بتوانند به مسائل رسیدگی کنند و جسارت مدیریت داشته باشند.
استاندار اصفهان بیان کرد: کامیونها و تریلرها عبوری از مرکز استان به سمت نایین و شیراز یکی از منابع بزرگ آلودگی هوای مرکز شهر اصفهان محسوب میشوند.
وی خاطرنشان کرد: احداث آزادراه شرق از سال ۸۲ برای اتصال کریدور شمال و جنوب کشور در دستور کار مسئولان استان قرار داشت و عملیات اجرایی این طرح از آن زمان به مدت سه سال در حال انجام بود؛ اما سال ۸۵ متوقف شد.
رضایی ادامه داد: این طرح پس از ۱۰ سال بطور مجدد از ۹۵ فعال شد اما دوباره بنا به دلیل مسائل مالی تعطیل شد.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی آزاد راه شرق اصفهان از سال ۹۷ با جدیت دنبال شد و اکنون مقدار زیادی از آن عملیاتی شده و پیشرفت کار آن در مجموع ۶۳ کیلومتر به ۸۹ درصد رسیده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه شرکت آتیه وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری احداث یک قطعه از این آزادراه را بر عهده دارد، که این قطعه بنا به دلایل مختلف با مشکل مواجه شده بود که در نشستهای مختلفی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دستور ایشان به صندوق بازنشستگی، اجرای این طرح فعال شد.
وی با اشاره به اینکه جلسه امروز برای بررسی مشکلات دیگر این طرح برگزار شد، اضافه کرد: در این نشست تصمیم بر این شد که عملیات احداث ۶۳ کیلومتر تا پایان امسال به اتمام برسد.
رضایی با بیان اینکه برای مردم اهمیت زیادی دارد که این طرح بعد از سالها توقف هرچه زودتر اجرایی شود، گفت: هیچ وقت نباید دقت در کارها را فدای سرعت آنها کنیم.
وی افزود: باید بنای ما بر حل و فصل مسائل باشد و با روحیه جهادی و خلاقیت و نوآوری مشکلات را حل و فصل کنیم.
به گفته وی هنر مدیران این است که در شرایط سخت بتوانند به مسائل رسیدگی کنند و جسارت مدیریت داشته باشند.
استاندار اصفهان بیان کرد: کامیونها و تریلرها عبوری از مرکز استان به سمت نایین و شیراز یکی از منابع بزرگ آلودگی هوای مرکز شهر اصفهان محسوب میشوند.
وی خاطرنشان کرد: احداث آزادراه شرق از سال ۸۲ برای اتصال کریدور شمال و جنوب کشور در دستور کار مسئولان استان قرار داشت و عملیات اجرایی این طرح از آن زمان به مدت سه سال در حال انجام بود؛ اما سال ۸۵ متوقف شد.
رضایی ادامه داد: این طرح پس از ۱۰ سال بطور مجدد از ۹۵ فعال شد اما دوباره بنا به دلیل مسائل مالی تعطیل شد.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی آزاد راه شرق اصفهان از سال ۹۷ با جدیت دنبال شد و اکنون مقدار زیادی از آن عملیاتی شده و پیشرفت کار آن در مجموع ۶۳ کیلومتر به ۸۹ درصد رسیده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه شرکت آتیه وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری احداث یک قطعه از این آزادراه را بر عهده دارد، که این قطعه بنا به دلایل مختلف با مشکل مواجه شده بود که در نشستهای مختلفی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دستور ایشان به صندوق بازنشستگی، اجرای این طرح فعال شد.
وی با اشاره به اینکه جلسه امروز برای بررسی مشکلات دیگر این طرح برگزار شد، اضافه کرد: در این نشست تصمیم بر این شد که عملیات احداث ۶۳ کیلومتر تا پایان امسال به اتمام برسد.
رضایی با بیان اینکه برای مردم اهمیت زیادی دارد که این طرح بعد از سالها توقف هرچه زودتر اجرایی شود، گفت: هیچ وقت نباید دقت در کارها را فدای سرعت آنها کنیم.
نظر شما