به گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ فرشاد طهماسبی روز جمعه همزمان با دومین روز هفته دولت سالجاری در حاشیه برگزاری میز خدمت دستگاههای اجرایی در محل اقامه نماز جمعه تاکید کرد: بیشتر درخواستهای ارائه شده به مدیران در حوزه اشتغال، تسهیلات ازدواج، تسهیلات فرزندآوری، ودیعه مسکن، درخواست مساعدت و شکایت از دستگاههای اجرایی است.
وی افزود: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری برپایی میز خدمت هر هفته در مصلیهای نماز جمعه را باعث افزایش رضایت مردم اعلام و تصریح کرد: برپایی این میز خدمت با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبات و درخواستهای مردم پیگیری و رفع شدند.
وی اعلام کرد: ۳۰۰ نفر به عنوان درخواست و مطالبه در این میز خدمت حضور یافته اند که ۸۲ مدیر و معاون پاسخگوی آنها بودند.
طهماسبی اظهار داشت: سفرهای استانی رییسجمهور و اعضای هیات دولت به استانهای مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم بهشمار میرود و این موضوع در تمامی بخشهای دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.
وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) با شماره گیری ۱۱۱ از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.
نظر شما