کد خبر 204808
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
شورای عالی برند شهری کرمان تشکیل شد

نشست هم‌اندیشی برندسازی شهری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عصر هوش مصنوعی در کرمان برگزار و در این جلسه، شورای عالی برندسازی شهری کرمان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، نشست هم‌اندیشی "برندسازی شهری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عصر هوش مصنوعی" چهارشنبه 12 مهر ماه در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد و استاندار کرمان، رئیس اتاق بازرگانی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان حوزه برندسازی شهری در این نشست حضور داشتند. 
شکل‌گیری شورای عالی برندسازی شهری کرمان، متشکل از فعالان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، دستگاه‌های دولتی و با حمایت و پشتیبانی استانداری، از مهمترین نتایج و دستاوردهای این نشست بود که با هدف برندسازی شهر کرمان با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، صنعت و معدن، صنایع دستی، ... برگزار شد. 
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در ابتدای این نشست گفت: کرمان ویژگی‌های منحصر به فرد و ارزشمندی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دارد که هر کدام می‌تواند به تنهایی برجسته‌سازی شود.
استاندار کرمان بیان کرد: در حوزه برندسازی، محوریت کار با بخش خصوصی باید باشد و دولت همراهی و پشتیبانی‌ها را انجام دهد.  
وی گفت: در برند، داشته‌های یک شهر و منطقه به تصویر کشیده می‌شود که عموما ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در هزاران ویژگی دیگر شهر دیده نمی‌شوند، اما دارای صفات خاصی هستند که به راحتی می‌توان آنها را برجسته کرد. 
فداکار به تفاوت‌های فرهنگی نیز اشاره داشت و تصریح کرد: کرمان یک هویت فرهنگی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی دارد که به واسطه آن برجسته شده و ارزش اقتصادی هم برای استان به همراه می‌آورد و گردشگری مقاومت را شاهد هستیم. 
استاندار کرمان گفت: ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی در استان از معادن، صنعت، کویر، گردشگری، کشاورزی و غیره دارد که همه باید به آن کمک کنیم. 
وی عنوان کرد: در قدم اول برای برندسازی باید اجماعی در داخل استان از مجموعه‌های دولتی و خصوصی و کنشگران فعال این حوزه، رسانه و غیره شکل گیرد و همراه‌سازی شود. 
سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، یکی از نقایض کرمان را نداشتن برند عنوان کرد و گفت: با داشتن برند می‌توان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان را به خوبی مورد استفاده قرار داد. 
وی گفت: برندسازی مهمترین ابزار بازاریابی شهری است، همه ارکان اقتصادی شهر را فعال می‌کند و آغاز تحول جدی در اقتصاد خواهد بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha