کد خبر 208107
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
برقراری ۱۶۳۳ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر در مهرماه سال جاری

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر از برقراری ۱۶۳۳ تماس شهروندی در مهرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، طبق آمار استخراج شده از درگاه نرم افزار سامانه ۱۳۷ در مهر ماه سال جاری تعداد ۱۶۳۳ تماس ورودی شهروندی احصاء شده که از این تعداد ۹۷۶ مورد ثبت و به حوزه های اجرایی مربوطه ارجاع شده است.

گفتنی است از مجموع درخواست های مردمی ثبت شده موضوعات مرتبط با (فضای سبز شهری، نظافت معابر و مسیل ها و آسفالت معابر) به ترتیب بیشترین آمار فراوانی ارجاع پیام ها را به خود اختصاص داده اند که در این بین مناطق ۱ و ۲ بیشترین سهم از پیام های ارجاعی را داشته اند.

نرم افزار بکار گیری شده در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر مدرنترین و به روز ترین نرم افزار حال حاضر در این حوزه بوده که همزمان مورد استفاده کلانشهرهایی همچون تهران و کرج است.این سامانه تمام هوشمند به صورت برخط امکان ثبت، ضبط و ارجاع روزانه پیام های شهروندان را داشته و کارشناسان این سامانه نیز به فوریت نسبت به پیگیری، بازخورد سنجی و تعیین تکلیف پیام ها تا حصول نتیجه نهایی اقدام می‌نمایند.

لازم بذکر است امروزه به مدد این سامانه مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری به طور چشمگیری کاهش یافته که این امر موجب تسهیل و تسریع در انجام امور و حصول نتیجه از سوی شهروندان گردیده است، که می‌توان آنرا در راستای توسعه دولت الکترونیک جزء دستاوردهای مثبت و رو به جلو شهرداری اسلامشهر ارزیابی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha