بهگزارش روابطعمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ فرشاد طهماسبی روز یکشنبه در پایان نشست دیدار مردمی استاندار تأکید کرد: مسائل و مشکلات مراجعهکنندگان بیشتر در خصوص موضوعات اقتصادی بود.
وی افزود: برای پاسخ به درخواستهای ملاقاتشوندگان با استاندار چهارمحال و بختیاری ۱۵ نفر از مدیران کل و مدیر چان بانکهای استان حضور داشتند.
طهماسبی تصریح کرد: اتفاق خوبی که در این ملاقاتها افتاده این است که کار ارباب رجوع از سوی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری پیگیری و برای ملاقات با استاندار ثبتنام میشوند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از آن مشکلات مردم با حضور مدیران استانی مرتبط مورد بررسی قرار میگیرد.
وی گفت: براساس بررسیهای بهعمل آمده ۹۰ درصد درخواستها و مشکلات مردم در این نشستها رسیدگی و رفع میشود.
طهماسبی به راهاندازی کارگروه صدای مردم در چهارمحال و بختیاری اشاره و اضافه کرد: تلاش میشود در این کارگروه مشکلات عامالمنفعه مردم مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.
وی گفت: کارگروه صدای مردم با حضور استاندار، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی با هدف برطرف کردن مشکلات مردم برگزار میشود.
طهماسبی تأکید کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار در ملاقات عمومی مطالبات و درخواستهای ۳۷ مراجعه کننده این استان را بررسی و دستور لازم تحقق درخواستها صادر کرد.
نظر شما