به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر صبح سه شنبه در بازدید سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر، با جمعی از ارباب رجوع و همچنین ریاست و کارکنان آن اداره دیدار و گفتگو کرد.
در این بازدید فرماندار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه ثبت اسناد و املاک و همچنین نحوۀ خدمات دهی به ارباب رجوع قرار گرفت.
فرماندار بوشهر با اشاره به ارتباط مجموعه ثبت اسناد و املاک با حوزه های مختلف از جمله بانکها، فعالیت های قضایی، سازمانها و دیگر بخش های جامعه اظهار داشت: این ارتباط و هماهنگی در تعالی جامعه تأثیر بسزایی دارد و نتیجه آن تضمین امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین استقرار و تثبیت مالکیت براساس قوانین است.
رحیمی افزود: با توجه به مراجعات زیاد مردمی میطلبد کارکنان این مجموعه در حوزه کاری خود نهایت دقت و تلاش لازم را داشته باشند.
فرماندار بوشهر، تسریع در صدور سند و رفع دغدغه ها و مشکلات مردم را از جمله اولویت ها در حوزه ثبت اسناد و املاک شهرستان دانست و بر افزایش ظرفیت های این مجموعه در راستای ارتقاء رضایتمندی مردم و ارائه خدمات متنوع برای تسریع در پاسخگویی تأکید کرد.
رحیمی، هدف از این بازدیدهای سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف، خدمات دهی ادارات به مردم و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه ها برای ارتقای سطح کیفی خدمات به مردم به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.
فرماندار بوشهر، ضمن گفتگو و شنیدن دغدغه های جمعی از ارباب رجوع و کارکنان، راهکارها و دستورات لازم را در راستای حل مشکلات مطرح شده صادر کرد.
نظر شما