کد خبر 221007
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
پاسخگویی تلفنی استاندار کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت

استاندار کرمان با حضور در مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱، سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به سئوالات و درخواست‌ تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور در مرکز پاسخگویی برخط «۱۱۱» استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها با سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بود.

استاندار کرمان درخواست ۲۳ نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص مشکلات‌ درمانی، صنفی، واگذاری مسکن، سهمیه‌بندی آرد، عملیات‌های عمرانی  روستایی، بهداشت و درمان‌، تسهیلات بانکی، مجوزات کسب و کار و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha