به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، ارزیابی و تعامل پیوسته و پویای مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری با استانداریها این هفته در قالب نشست مشترک حجتالاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری و مدیرانکل مرکز با محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و هیأت همراه در مرکز ارتباطات مردمی ادامه یافت.
در این جلسه هماندیشی، عملکرد استانداری کرمانشاه و واحدهای تابعه در شاخصههایی نظیر ملاقات چهره به چهره مسئولین با مردم، حضور مدیران در سامانه سامد و پاسخگوییهای برخط، عملکرد ستاد پاسخگویی در سفرهای استانی رئیسجمهور محترم، کیفیت خدمترسانی میزهای ارتباطات مردمی دستگاههای اجرایی استان، میزان پاسخگویی به شکایات، درخواستها و گزارشهای دریافتی، تعداد و میزان تسهیلات قرضالحسنه پرداختی، کارنامه فعال شدن حلقههای میانی و کارگروههای مردمی و مرتبط مورد بحث و بررسی و سنجش مرکز ارتباطات مردمی قرار گرفت.
شایان ذکر است که مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در راستای اهداف دولت مردمی و به منظور تبیین ابعاد مختلف توسعه نظام ارتباطات مردمی در پهنه جغرافیای سیاسی کشور ناظر به اصلاح نقاط ضعف و اطمینان یافتن از همسویی و مطابقت تصمیمگیریها و اقدامات استانداریها و دستگاههای اجرایی استان با سیاستها، برنامهها و طرحهای این مرکز و رتبهبندی و ارزیابی عملکرد استانداریها و دستگاههای اجرایی در حوزه ارتباطات مردمی اقدام به برگزاری نشستهای مشترک با استانداران میکند.
در این نشست گزارشهای توصیفی و تحلیلی در موضوعات مورد اشاره بهمنظور ارزیابی و سنجش عملکرد استانداری و واحدهای تابعه از استاندار محترم کرمانشاه دریافت و مورد بررسی قرار گرفت.
نظر شما