به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از روابط عمومي سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، عباس کرکه آبادی با اعلام اين خبر گفت: يكي از شاخصهاي مهم در راستاي ايجاد شهرداري الكترونيك، فراهم ساختن امكانات و زيرساختهاي مربوط به پرداختهاي الكترونيكي عوارض شهري شهرداريهاست كه با پيگيريهاي سازمان شهرداريها و دهياريها اجرايي شده است.
وي اضافه كرد: هدف از اجراي طرح هماهنگ پرداخت الكترونيكي قبوض شهرداريها؛ دقت، تسريع و تسهيل شهروندان در پرداخت الكترونيكي عوارض شهرداريها مي باشد.
وي در ادامه توضيح داد: شهرداريهاي كشور به منظور فعال سازي سيستم پرداخت الكترونيكي خود ابتدا بايد كد پرداخت الكترونيكي سه رقمي و كد نوع خدمت كشوري شهرداري مربوطه را از دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اخذ نمايند.
وي افزود: شهرداري ها در ادامه بايد مشخصات درخواستي دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریها كه شامل فرم شماره 3 و قبوض آزمايشي مي باشد را به اين دفتر ارسال تا فرآيند فعال سازي و پياده سازي كدهاي مربوطه با مشاركت كميسيون هماهنگي انفورماتيك بانكها انجام گردد.
وي اضافه كرد: هدف از اجراي طرح هماهنگ پرداخت الكترونيكي قبوض شهرداريها؛ دقت، تسريع و تسهيل شهروندان در پرداخت الكترونيكي عوارض شهرداريها مي باشد.
وي در ادامه توضيح داد: شهرداريهاي كشور به منظور فعال سازي سيستم پرداخت الكترونيكي خود ابتدا بايد كد پرداخت الكترونيكي سه رقمي و كد نوع خدمت كشوري شهرداري مربوطه را از دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اخذ نمايند.
وي افزود: شهرداري ها در ادامه بايد مشخصات درخواستي دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریها كه شامل فرم شماره 3 و قبوض آزمايشي مي باشد را به اين دفتر ارسال تا فرآيند فعال سازي و پياده سازي كدهاي مربوطه با مشاركت كميسيون هماهنگي انفورماتيك بانكها انجام گردد.
نظر شما