کد خبر 116299
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
فرايند فعال سازي سيستم پرداخت الكترونيكي شهرداري ها از سازمان شهرداري ها و دهياريها

مدیرکل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به اجرايي شدن طرح هماهنگ پرداخت الكترونيكي قبوض شهرداريها با پيگيريهاي اين سازمان، فرايند فعال سازي سيستم پرداخت الكترونيكي شهرداري ها از طريق اين سازمان را تشريح كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از روابط عمومي سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، عباس کرکه آبادی با اعلام اين خبر گفت: يكي از شاخصهاي مهم در راستاي ايجاد شهرداري الكترونيك، فراهم ساختن امكانات و زيرساختهاي مربوط به پرداختهاي الكترونيكي عوارض شهري شهرداريهاست كه با پيگيريهاي سازمان شهرداريها و دهياريها اجرايي شده است.
وي اضافه كرد: هدف از اجراي طرح هماهنگ پرداخت الكترونيكي قبوض شهرداريها؛ دقت، تسريع و تسهيل شهروندان در پرداخت الكترونيكي عوارض شهرداريها مي باشد.
وي در ادامه توضيح داد: شهرداريهاي كشور به منظور فعال سازي سيستم پرداخت الكترونيكي خود ابتدا بايد كد پرداخت الكترونيكي سه رقمي و كد نوع خدمت كشوري شهرداري مربوطه را از دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اخذ نمايند.
وي افزود: شهرداري ها در ادامه بايد مشخصات درخواستي دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریها كه شامل فرم شماره 3 و قبوض آزمايشي مي باشد را به اين دفتر ارسال تا فرآيند فعال سازي و پياده سازي كدهاي مربوطه با مشاركت كميسيون هماهنگي انفورماتيك بانكها انجام گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha