به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت کشور، محمد مهدی فداکار با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماسهای تلفنی هماستانیها با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) بود.
استاندار کرمان طی یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست تعدادی از هم استانیها را در خصوص مشکلات اشتغال، تسهیلات بانکی، زیرساختی، کارآفرینی، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد.
در تماس شهروندان با شماره ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، همه درخواستها در فرمهای مجزا با درج مشخصات و شماره تلفن ثبت و از طریق دستگاههای مربوطه پیگیری میشوند.
استاندار کرمان طی یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست تعدادی از هم استانیها را در خصوص مشکلات اشتغال، تسهیلات بانکی، زیرساختی، کارآفرینی، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد.
در تماس شهروندان با شماره ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، همه درخواستها در فرمهای مجزا با درج مشخصات و شماره تلفن ثبت و از طریق دستگاههای مربوطه پیگیری میشوند.
نظر شما