به گزارش روابط عمومی استانداری تهران؛ محسن پازوکی روز یکشنبه با بیان اینکه اجرای طرح «صدور پروانه الکترونیک بهصورت غیرحضوری» یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری پاکدشت بهعنوان گامی در راستای شفافسازی، اجرای حداکثری قانون و تسریع در پاسخگویی و پیشگیری از بروز تخلفات است، اظهار کرد: با راهاندازی سامانه هوشمند توسعه شهری «فصل نوینی از خدمت رسانی با سرعت و سهولت بیشتر را برای مردم رقم خورده است.
وی افزود: مدیریت شهری تأکید جدی بر ارتقای سلامت اداری و شفافسازی روند فعالیت بخشهای مختلف به نفع شهروندان را دارد و تدوین و اجرای طرح «شفافیت و سلامت اداری» نیز با همین هدف از سوی مدیریت شهری پیادهسازی شده است، از این بین طرح صدور پروانه الکترونیک، اقدام شاخصی در این زمینه بهشمار میرود.
پازوکی ادامه داد : شهرداری با راه اندازی پرتال شهرداری پاکدشت به آدرس https://shahr-pakdasht.ir/ عملاً بسترهای لازم برای جلوگیری از ترددهای غیر ضروری به شهرداری را فراهم کرده تا شهروندان تمامی خدمات شهرسازی اعم از پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه، درخواست گواهیهای پروانه، پایان کار، پایان سفتکاری و درخواست پاسخ به استعلام ادارات را از طریق این درگاه و بدون حضور در مناطق شهرداری صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی دریافت کنند.
مسئول روابط عمومی شهرداری پاکدشت گفت: اجرای طرح «خدمات الکترونیک» یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری پاکدشت بهعنوان گامی موثر در راستای شفافسازی، اجرای حداکثری قانون و تسریع در پاسخگویی و پیشگیری از بروز تخلفات است.
نظر شما