به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر شنبه از ساعت ۱۲ با حضور در ساختمان سامد پاسخگوی تماسهای تلفنی و شنونده دغدغهها و مشکلات مردم شریف استان با محوریت رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه مسکن و طرح نهضت ملی مسکن شد.
استاندار هرمزگان در مدت حدود ۲ ساعت به ۳۷ تماس تلفنی پاسخ داد و با مردم در خصوص مسائل گفتگو و مشکلات و دغدغههای طرح شده را به صورت آنی در همان لحظه از طریق مدیران مربوطه پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.
این برنامه با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار انجام شد.
گفتنی است در این برنامه، علاوه بر مدیرکل دفتر بازرسی استانداری، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اقتصادی و امور دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران بانکهای مسکن ملی استاندار هرمزگان را همراهی کردند.
در پایان این برنامه، استاندار هرمزگان بر لزوم تداوم حضور در ساختمان سامد و شنیدن دغدغههای عمومی مردم تاکید کرد و از مدیران مربوطه خواست به طور منظم برای شنیدن مسائل و مشکلات مردمی این برنامه را تدارک دهند.
نظر شما