کد خبر 205256
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
 کسب رتبه های ارزیابی عالی باید همراه باچاشنی رضایتمندی مردم باشد

معاون استاندار مازندران از همت مجموعه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه و کارشناسان درگیر در جمع بندی ارزیابی سالانه برای احراز مقام عالی و جهش در کسب امتیازات شاخص های تخصصی و عمومی نسبت به مدت مشابه سال قبل تقدیر کرد و گفت: کسب رتبه های ارزیابی عالی باید همراه باچاشنی رضایتمندی مردم باشد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران روز یکشنبه تصریح کرد: یکی از عمده ترین وظایف و انتظارات از اعضای این تیم که متشکل از بدنه کارشناسی مجرب تمامی واحدهای ستادی است، احصاء گلوگاه‌های اداری و موانعی ست که در مسیر خدمت رسانی موثر به مردم وجود دارد.

وی افزود: زمانی این احراز مقام های حائز اهمیت دارای درخشش بیشتر است که با چاشنی رضایتمندی مردم همراه باشد.

امید محبی با اشاره به اینکه قطعا این تیم کارشناسی مشرف به ضعف هایی که در مسیر تعالی سازمانی ست قرار دارند، گفت: کسب امتیاز ارزیابی تنها یک هدف کمی نیست، بلکه شاخص های دستیابی به افق برنامه های دولت است که باید به صورت مستمر رصد و پایش و راهکارهای عملیاتی برای لمس عملکرد مدیران استان در بطن جامعه انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تاکید بر استمرار روند ارزیابی در طول ماه‌های سال، بیان داشت: تشکیل این تیم نباید منوط به ارزیابی های پایان سال باشد، بلکه باید همواره با برگزاری جلسات ماهانه نسبت به شناسایی بهنگام نقاط قابل بهبود اقدام نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha