استاندار کرمان با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، به سئوالات و درخواستهای تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز دوشنبه با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماسهای تلفنی هماستانیها با سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بود. استاندار کرمان طی یک ساعت پاسخگویی به شهروندان، درخواست ۱۹ نفر از هماستانیها را در خصوص مشکلات سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی، مجوزات کسب و کار، مشکلات بیمهای، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد. براساس این گزارش، شماره تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) با هدف تسهیل ارتباط، ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راهاندازی شده است.
نظر شما