کد خبر 215051
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
استاندار چهارمحال و بختیاری با ۵۰ مراجعه‌کننده دیدار داشت

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار در دیدار چهره‌به‌چهره مطالبه‌ها و درخواست‌های ۵۰ مراجعه‌کننده را بررسی و دستور لازم برای تحقق درخواست‌ها صادر کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ فرشاد طهماسبی شامگاه یکشنبه تأکید کرد: برنامه‌ریزی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری درخصوص ملاقات‌های چهره‌به‌چهره مدیران اقدامی ماندگار است.
وی افزود: هر هفته مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و برای استاندار نیز ماهانه یک ملاقات چهره‌به‌چهره پیش‌بینی شده است.
طهماسبی تصریح کرد: در مدت دو هفته اخیر این دومین دیدار چهره‌به‌چهره استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم است که در دیدار نخست ۴۰ نفر و در دومین دیدار نیز ۵۰ نفر حضور داشتند.
وی یادآور شد: این افراد پیش از این به دستگاه مربوطه مراجعه کرده ولی نتیجه نگرفته بودند که پس از پیگیری بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری در نهایت مشکلات خود را با استاندار مطرح کرده و نماینده عالی دولت نیز در خصوص رفع این مشکلات تصمیم‌گیری می‌کند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیشتر مشکلات مطرح شده درخصوص محور اشتغال، مشکلات مردم با دستگاه‌های اجرایی، کمک مالی و استفاده از تسهیلات بانکی بود که مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ وقت ملاقات با استاندار بگیرند و یا با حضور در دفتر بازرسی استانداری نامه‌های خود را تحویل بدهند و این دفتر موظف است به نامه‌ها و تماس‌ها پاسخ بدهد و تلاش می‌شود مشکل پیش از ملاقات با استاندار برطرف شود.
طهماسبی تأکید کرد: در برخی از موارد دستور و امضای استاندار برای رفع یک موضوع نیاز است و کسانی که نیاز به این دستور داشته باشند را پس از ثبت مشخصات در خدمت آن‌ها هستیم.
وی افزود: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.
مرادی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha