به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان؛ صفدر اسماعیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان، مرکز پاسخگویی سامد فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: این سامانه طی امروز و فردا از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه پاسخگوی تماس گیرندگان است.
اسماعیلی با بیان اینکه ۲۲۰ کاربر در این سامانه، مشغول پاسخگویی و ثبت درخواست های هم استانی ها هستند، اظهار داشت: پس از ثبت، کد رهگیری به شماره همراه افراد ارسال می شود تا در جریان پیگیری های بعدی قرار گیرند.
وی با بیان اینکه جمع آوری نامه های مردمی به صورت دستی نیز انجام می شود، اظهار داشت: از امروز تیم های جمع آوری نامه ها با خودروهای مشخص در مقابل استانداری زنجان مستقر شده اند.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ادامه داد: مکاتبات مردمی در فرمانداری های شهرستان های این استان نیز دریافت می شود.
وی اضافه کرد: با جمع آوری نامه ها ۱۵۰ نفر به طور همزمان در مرکز سامد مشغول تفکیک و پردازش نامه ها هستند.
این مسوول با تاکید بر اینکه فاکتور اصلی برای ثبت نامه ها در سامانه سامد، ثبت کد ملی افراد است، ادامه داد: از هم استانی ها در خواست می شود در مکاتبات خود حتما کد ملی و شماره تماس مختص به خود را قید کنند تا کد رهگیری برای آنها صادر شود.
وی با بیان اینکه مکاتبات؛ مرحله به مرحله پیگیری و از آخرین وضعیت آنها یک پیامک ارسال می شود، اظهار داشت: با توجه به حجم مکاتبه و تماس ها تلاش می شود در نزدیکترین زمان موارد مطرح شده پیگیری شود.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان با بیان اینکه تا به امروز حجم قابل توجهی از مکاتبات ثبت شده است، اظهار داشت: این در حالی است که سامانه سامد به شماره ۱۱۱ در طول سال به صورت برخط فعال بوده و جوابگوی مردم است.
نظر شما