به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات روز سهشنبه ۸ اسفندماه اظهار کرد: یکی از راهبردهای جدی ما در امر پاسخگویی به مطالبات مردمی، گفتوگوی بیواسطه با مردم و گرهگشایی از مشکلات آنان است که این رویه در بازرسی استانداری خراسان رضوی و مخصوصا مجموعه ارتباط مردم و دولت «سامد» سرلوحه کار همکاران است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» بستری آسان برای طرح مطالبات مردمی است، افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» در خراسان رضوی همچون سایر استانها با بهرهگیری از کارشناسان مجرب در امر پاسخگویی، از طریق تلفن ۱۱۱ طی ساعت اداری آماده شنیدن مطالبات و مشکلات مردم است.
وی تاکید کرد: سامانه سامد هر هفته در خراسان رضوی میزبان مدیران ارشد دستگاههای اجرایی است و مردم عزیز ما میتوانند به سهولت با مسئولین خود گفتوگو کنند. بر این اساس اطلاعرسانی حضور مدیران در این مجموعه از روزهای قبل در شبکههای اجتماعی صورت میگیرد.
نجات یادآور شد: مردم شریف خراسان رضوی از طریق شماره تلفن ۱۱۱ میتوانند حتی شکایات، اخبار، تخلفات و موارد از این دست را با مجموعه بازرسی استانداری خراسان رضوی در میان بگذارند تا در سریعترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود. باید گفت؛ یکی از امکانات خوب این سامانه؛ تسریع پاسخگویی به ارباب رجوع بوده و هر نکته در امر پیگیری ثبت خواهد شد.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استانداری خراسان رضوی اخیرا حائز رتبه اول سامد (سامانه ارتباط الکترونیکی دولت با مردم) در میان استانهای کشور شد که این بیانگر مسئولیت پذیری همکارانمان در قبال مشکلات مردم شریف استان است.
نظر شما