کد خبر 230734
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
عزم شبکه اطلاع رسانی استان فارس بر مطالبه گری با امیدآفرینی استوار است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی استان با شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیران رسانه های استان از عزم شبکه اطلاع رسانی و رسانه ای استان بر مطالبه گری و امید آفرینی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، عصر یکشنبه در آستانه هفته روابط عمومی، نشست مشترک شورای اطلاع رسانی استان با مدیران شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیران روزنامه ها، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری های استان برگزار شد.

در این نشست که به ابتکار اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس و برای اولین بار به منظور هم افزایی ارکان اطلاع رسانی استان و ایجاد بسترهای همکاری گسترده تر تشکیل شد؛ عباس فرج زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: شورای اطلاع رسانی به عنوان سیاست‌گذار رسانه ای و اطلاع رسانی عمومی و تخصصی و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی به عنوان خط مقدم و مسیر دفاع، تبیین و امید آفرینی دولت و نظام و همچنین مدیران رسانه به عنوان مطالبه گر و بسترساز انتشار و سکوی آگاهی بخشی و ارتباط دو سویه دولت و مردم امروز در کنار هم، بر امید آفرینی و تلاش برای پیشرفت پایدار استان هم نظرند و عزم شان برای کمک و هم افزایی در کنار تمام تفاوت دیدگاه ها و نظرات جزم است.

وی افزود: کسب رتبه اول در شاخص کلان اطلاع رسانی و تبیین هنرمندانه دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی توسط استان فارس در سطح کشور، نشان از تلاش مؤثر و اثرگذاری همه ارکان اطلاع رسانی در استان دارد، اما اگر به ظرفیت های موجود در استان توجه کنیم، ضرورت تلاش و برنامه ریزی مضاعف را احساس میکنیم. جایگاه فعلی استان در کشور، فصلی جدید برای حرکتی پر قدرت برای اثر گذاری بیشتر در جامعه و امید آفرینی در بین اقشار مختلف با زبان رساست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس، هماهنگی ارکان رسانه ای استان در تحقق شعار سال و همچنین بیان روایت پیشرفت را ضرورت و مهمترین ماموریت پیش رو دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال، توجه به آموزش مدیران و کارکنان روابط عمومی در کنار هم افزایی با اصحاب رسانه، نوید بخش تبیین مؤثر دستاوردهای نظام است که با شبکه سازی و ارتباط فراگیر با مخاطبین و توجه به نیاز و درخواست و ذائقه مردم محقق خواهد شد.

فرج زاده انسجام رسانه ای و تولیدات در قالب‌های متعدد و متنوع را از شاخصه های ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ دانست و از ارزیابی دو مرحله ای در بازه های ۶ ماهه در سالجاری خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha