به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در نشست شورای راهبردی سازمان با اشاره به اهمیت و جایگاه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیان داشت: بازرسی و ارزیابی عملکرد، یکی از مهمترین فرآیندها در سازمان بوده و نقش بسزایی در بهبود کیفیت، افزایش بهرهوری و تحقق اهداف سازمانی خواهد داشت.
دکتر هاشم کارگر بیان داشت: بازخورد عملکرد حوزه بازرسی را باید در بهبود عملکرد سازمان و اصلاح روند کار ادارات و افزایش بهره وری شاهد باشیم و این امر نیازمند پیگیری مستمر در این حوزه می باشد.
دکتر کارگر با تشریح برخی وظایف این حوزه بیان داشت: شاخصگذاری اهداف و برنامه ها، شناسایی نقاط ضعف و قوت، بهبود کیفیت ارائه خدمات، ارتقاء شفافیت و گردآوری مستمر بازخورد و اصلاح آن باید در تمامی بخشهای اداری صورت گیرد.
وی ادامه داد: این امر باعث اصلاح روندهای معیوب و ایجاد ساز و کار صحیح و شفاف در اجرا و پیش برد اهداف سازمانی و رضایت مراجعین خواهد شد.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال گفت: نظارت مستمر بر عملکرد ادارات می تواند باعث بهبود روند ارائه خدمات و رفع موانع و چالش ها شده و در نتیجه باعث افزایش بهره وری و تحقق اهداف سازمانی خواهد شد.
نظر شما