به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اهمیت و جایگاه نظارت و بازرسی گفت: بازدید مستمر باعث می گردد تا از نزدیک وضعیت خدمت رسانی و عملکرد دفاتر مورد بررسی قرار گرفته و موجب شفافیت عملکرد و بهبود فرآیندهای اجرایی مردم خواهد شد.
دکتر هاشم کارگر افزود: بازرسی های مستمر فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت دفاتر فراهم میکند و در صورت مشاهده ضعف و یا عدم توانایی در ارائه خدمات باید سریعا به آن رسیدگی شود، این امر نه تنها به بهبود کیفیت خدمات کمک میکند، بلکه اعتماد مردم به نظام اداری کشور را نیز تقویت مینماید.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه اصلیترین هدف در کشور، دستیابی به رضایت مردم است بیان داشت: دفاتر پیشخوان دولت مسئولیتهای گستردهای در زمینه ارائه خدمات به مردم دارند و این دفاتر میبایست به صورت مستمر و با کیفیت بالا خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه دهند و بازرسیهای منظم در خصوص نحوه ارائه خدمات مربوط به سازمان ثبت احوال موجب میشود که این دفاتر به سمت بهبود روشهای کاری و ارتقاء سطح خدمات خود حرکت کنند و این امر منجر به ارتقاء سطح رضایت مردم از نظام خدمات دولت خواهد شد.
دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال گفت: نظارت و بازدید مستمر از دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال باعث افزایش کیفیت خدمات و رضایت مردم میشود.
نظر شما