به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، بر اساس اعلام مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی وارتباطات مردمی در پی استقرار و برپایی منظم و منسجم میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت کشور، در سفرهای استانی ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲ و اقدامات مؤثر، وزارت کشور در پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفع مشکلات آنها موفق به کسب رتبه برتر شد.
در این راستا، در نشستی که باحضور معاونان وزراء و دستگاههای اجرایی توسط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان فارس برگزار شد، لوح پاسخگوترین وزارتخانه به مطالبات مردمی در رفع مشکلات و ارتباط مردم با دولت به محمد مهدی عارف پور نماینده تام الاختیار وزیر کشور در سفرهای استانی هیأت دولت اهدا شد.
نظر شما