پرسش های متداول اداره کل رفاه و پشتیبانی
- نحوه ی استفاده از رستوران مجتمع فرهنگی تفریحی ورزشی ونک چگونه می باشد؟
هر کارمند به تعداد اعضای خانواده در هر فصل از سال نفری ۱۵۰ هزار تومان در کشور کارت آنان شارژ میگردد.مثال خانواده ۳ نفره میتواند در هر فصل (بهار-تابستان-پاییز-زمستان)تا سقف ۴۵۰ هزار تومان رایگان غذا سفارش دهد و باقیمانده آن را پرداخت نماید.
- آیا در زمان های غیر از سهمیه های اعلام شده از طرف اداره رفاه و تعاون می توان از مجتمع های اقامتی خزر آباد و هتل باختر استفاده نمود؟
بله-درصورت نبود مشکل در مجتمع مورد نظر متقاضی، میتوان با پرداخت هزینه دولتی به تعداد شبهای درخواستی استفاده نماید و برای استفاده از مجتمع نیازی به معرفی نامه اداره رفاه و تعاون نیست و تنها با هماهنگی با کارشناس مربوطه در تالار و در دست داشتن کارت ملی میتوانند استفاده نمایند.
- تا چه مدت پس از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان می توان پدر و مادر و یا همسر و فرزندان بانوان شاغل را تحت پوشش قرار داد؟
هرگونه افزایش مطابق با مفاد قرارداد فقط تا چهل و پنج روز پس از انعقاد قرارداد امکان پذیر می باشد البته کارمندان جدید الورود و یا مامور و همچنین نوزادان متولد شده مستثنی می باشند.
- مدارک لازم جهت صدور معرفی نامه به مراکز طرف قرارداد چیست؟
کارت ملی بیمه شده نیاز می باشد و در همان مرکز بصورت آنلاین معرفی نامه صادر می گردد.شایان ذکر است که قبل از صدور معرفی نامه دندانپزشکی ابتدا طرح درمان از مرکز طرف قرارداد که برآورد هزینه کرده باشد نیاز می باشد.
- آیا مسیر مناسب جهت تردد جانبازان معزز و معلولین در ساختمان وزارت کشور وجود دارد؟
مسیر تردد از ورودی شماره ۳ ساختمان ستاد مرکزی می باشد که این مسیر توسط تابلوها ی نصب شده، هدایت کننده این عزیزان است که شرح مختصری از مسیرهای طراحی شده به شرح ذیل می باشد:
مسیراول: تردد از رمپ به شمال ورودی شماره ۳ و عبور از درب شیشه ای ریلی شروع شده و در ادامه از کریدور مسقف چادری به سالن ستاد مراجعات ختم می گردد و پس از عبور از گیت بازرسی مرکز حراست به رمپ شرقی- غربی محوطه رسیده و از آنجا با راهنمایی تابلوهای نصب شده به ساختمان های برج خواهند رسید.
مسیر دوم: تردد از وودی شماره ۳ به سمت شرق آغاز شده و پس از عبور از کنار اتاق های کشیک نقلیه و افسرنگهبانی به درب شیشه ای ضلع غربی سردرب اصلی ستاد مراجعات خواهند رسید و بعد از آن وارد ستاد مراجعات شده و به دبیرخانه و اتاقک اطلاعات و ... دسترسی خواهند داشت.
مسیر سوم: با خودرو به طبقه منفی یک پارکینگ عمومی مراجعه نموده و با استفاده از آسانسور به ستاد مراجعات دسترسی می یابند که پس از عبور از گیت حراست همانطور که در بند اول شرح آن آمده به ساختمان برج ستاد مرکزی و ساختمان شهید رجایی دسترسی خواهند داشت.
- نحوه خرید لوازم مورد نیاز متبوع به چه صورت می باشد؟
کلیه درخواست های وزارتخانه از طریق سامانه تدارکات الکتریکی دولت تا سقف ۱۰ درصد حد نصاب معاملات کوچک در سال ۱۴۰۱، ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد که به آدرس www.setadiran.ir صورت می گیرد و شرکت هایی که در سامانه مذکور ثبت نموده اند می توانند از لوازم مورد نیاز اطلاع یابند.
- زمان اطلاع رسانی انعقاد قراردادهای جدید وزات متبوع چه موقع می باشد؟
از طریق پورتال و پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور به آدرس www.iets.mporg.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اطلاع رسانی می گردد.
- نحوه انعقاد قراردادها و پرداخت مطالبات وزارت متبوع با توجه به حد نصاب دولتی به چه شکلی است؟
انجام استعلام انعقاد قرارداد ۱/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال الی ۱۴/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال)
مناقصه یا مزایده انعقاد قرارداد (بیش از ۱۴/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال)
پرداخت فاکتور (کمتر از ۱/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال)
- آیا در مناقصه و مزایده وزارت متبوع, امکان ارائه چک تضمین شده به جای سپرده شرکت در مناقصه وجود دارد؟
خیر، به موجب آیین نامه تضمینی برای معاملات دولتی، تضامین مورد پذیرش عبارتند از:
ضمانتنامه معتبر بانکی
سفته به نام دستگاه مناقصه گزار
واریز وجه نقد در حساب سایر منابع نزدخزانه و ارائه فیش به دستگاه مناقصه گزار
نظر شما