کد خبر 209658
۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

پرسش های متداول ثبت شکایت

  • شکایت از افراد حقیقی و حقوقی چگونه است؟

برای شکایت از افراد حقیقی و حقوقی غیرمرتبط با وزارت کشور ،باید از طریق مراجع قضایی و یا سازمان مربوطه اقدام و پیگیری گردد.

  • یارانه ما قطع شده چه باید بکنیم؟

باید از طریق ستاد هدفمندی یارانه ها و یا وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی پیگیری شود.

  • مبلغی وام جهت اشتغال درخواست دارم چگونه اقدام کنم؟

از طریق بانک های عامل استانی،شهرستانی یا سرپرستی استان ها پیگیری نمایید.

  • زمان تحویل مسکن مهر به تعویق افتاده چگونه پیگیری کنم؟

شما باید از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری نمایید.

  • در مورد درخواست اشتغال در دستگاههای دولتی شکایت دارم؟

اشتغال دولتی فقط از طریق شرکت در آزمون(فراخوان جراید و ...)و سیر مراحل قانونی محقق می گردد.

  • مراحل ثبت(NGO)یا سمن ها و احزاب به چه صورت می باشد؟

شهروندان بایستی پس از ورود به پورتال وزارت کشور در قسمت خدمات الکترونیک ثبت نام و مراحل بعدی را پیگیری نمایند.

  • نسبت به آراء کمیسیون های شهرداری ها از جمله ماده ۱۰۰ و ...شکایت داریم؟

بایستی از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری شود.

  • نسبت به میزان سهمیه سوخت و قطعی آن مربوط به رانندگان تاکسی های اینترنتی شکایت داریم؟

بایستی موضوع را از طریق سازمان شهرداری ها ( اتحادیه تاکسیرانی شهری)و صنف مربوطه پیگیری نمایید.

  • نسبت به عدم اجرای آرای قضایی اعتراض داریم به کجا شکایت کنیم؟

پیگیری عدم اجرای آراء قضایی توسط دستگاههای مختلف ،بایستی از طریق اجرای احکام مرجع قضایی پیگیری گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha