کد خبر 159368
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
تقسیم مناطق زلزله زده استان هرمزگان به پنج منطقه با هدف مدیریت مناسب و انضباط بخشی در خدمات رسانی به مردم/تشکیل و استقرار گروه های بازرسی ویژه استانداری در مناطق زلزله زده

استاندار هرمزگان از تقسیم مناطق زلزله زده استان هرمزگان به پنج منطقه با هدف مدیریت مناسب و انضباط بخشی در خدمات رسانی به مردم و تشکیل و استقرار گروه های بازرسی ویژه استانداری در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی دوستی با اشاره به برقراری نظم در راستای خدمات رسانی مناسب به مناطق زلزله زده استان هرمزگان، عنوان کرد: مناطق زلزله زده به پنج منطقه تقسیم و برای هر منطقه یک مدیر تعیین شده است.

وی ادامه داد: این مدیران باید خدمات رسانی را به مردم در این مناطق در زمینه های مختلف از جمله عمرانی و اجتماعی  مدیریت و نظارت کنند.

استاندار هرمزگان همچنین از تشکیل و استقرار چهار تیم ثابت و یک تیم سیار بازرسی ویژه استانداری در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: این گروه ها ضمن ارزیابی اقدامات، به احصای مسائل، مشکلات، نیازها و پیگیری رفع نواقص در مناطق زلزله زده می پردازند و مستقیم زیر نظر استاندار فعالیت می کنند.

دوستی تصریح کرد: بررسى و ارائه گزارش در خصوص وضعيت بازسازی خانه ها، ترمیم جاده ها، اقدامات بنیاد مسکن، توزیع اقلام مورد نیاز و چادر توسط هلال احمر از اقداماتی است که توسط این گروه های بازرسی در مناطق زلزله زده صورت می گیرد.

وی گفت: استانداری هرمزگان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و برنامه ریزی برای حضور همه دستگاه های متولی از جمله بنیاد مسکن، آب، برق، بهزیستی، کمیته امداد امام خمينى(ره) و تعامل با سایر نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی تلاش دارد تا هرچه زودتر مشکلات مردم این مناطق را رفع کند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: از روز وقوع حادثه زلزله تاکنون تمامی مدیران در کنار مردم بوده اند و مستمرا تا پایان خدمات رسانی و رفع مشکلات، باید در بین مردم در مناطق آسيب دیده از زلزله حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha