به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی دوستی با اشاره به برقراری نظم در راستای خدمات رسانی مناسب به مناطق زلزله زده استان هرمزگان، عنوان کرد: مناطق زلزله زده به پنج منطقه تقسیم و برای هر منطقه یک مدیر تعیین شده است.
وی ادامه داد: این مدیران باید خدمات رسانی را به مردم در این مناطق در زمینه های مختلف از جمله عمرانی و اجتماعی مدیریت و نظارت کنند.
استاندار هرمزگان همچنین از تشکیل و استقرار چهار تیم ثابت و یک تیم سیار بازرسی ویژه استانداری در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: این گروه ها ضمن ارزیابی اقدامات، به احصای مسائل، مشکلات، نیازها و پیگیری رفع نواقص در مناطق زلزله زده می پردازند و مستقیم زیر نظر استاندار فعالیت می کنند.
دوستی تصریح کرد: بررسى و ارائه گزارش در خصوص وضعيت بازسازی خانه ها، ترمیم جاده ها، اقدامات بنیاد مسکن، توزیع اقلام مورد نیاز و چادر توسط هلال احمر از اقداماتی است که توسط این گروه های بازرسی در مناطق زلزله زده صورت می گیرد.
وی گفت: استانداری هرمزگان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و برنامه ریزی برای حضور همه دستگاه های متولی از جمله بنیاد مسکن، آب، برق، بهزیستی، کمیته امداد امام خمينى(ره) و تعامل با سایر نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی تلاش دارد تا هرچه زودتر مشکلات مردم این مناطق را رفع کند.
استاندار هرمزگان یادآور شد: از روز وقوع حادثه زلزله تاکنون تمامی مدیران در کنار مردم بوده اند و مستمرا تا پایان خدمات رسانی و رفع مشکلات، باید در بین مردم در مناطق آسيب دیده از زلزله حضور داشته باشند.
نظر شما